Sort Sol, Holger og taxichauffører - tjek ugens bedste røde status-opdateringer

1.Johanne revser lufthavnen
"Københavns lufthavns australske storaktionær trækker hvert år ca. 500 mio. kroner ud af lufthavnen og sender pengene til Bermuda via et skuffeselskab i Luxembourg. Gad vide om skatteministeren stadig mener det var klogt, at regeringen gav afkaldt på bestyrelsesposter i Københavns Lufthavn, da de solgte aktiemajoriteten?"
Johanne Schmidt-Nielsens (EL) Facebook-profil, 30. marts 2011

2.Mad Men & Auken
"Endelig giver de mange ligegyldige kanaler på mit fjernsyn mening - 1 time til premieren på Mad Men 4. sæson!"
Ida Aukens (SF) Facebook-profil 27. marts 2011

3.Margrethe uden TV
"Antorini, Hjort og jeg er på Grundtvigs Højskole i Hillerød. Det er old school! Det er uden tv! Man skal være der selv :-)"
Margrethe Vestagers (R) Facebook-profil 29. marts 2011

4.Brandmænd og dagpengeregler
"Igår havde TV Midt-Vest et indslag om brandmænd der var kommet i klemme i dagpengereglerne - ministeren havde ikke tid til at se på sagen. Men det skal hun - idag har jeg stillet spørgsmål til hende for at få hende til at forholde sig til sagen. Se mere om lidt i TV Midt-Vest 19:30"
Mogens Jensens (S) Facebook-profil 30. marts 2011

5.Hjælp jeg har slettet din mail
"Hjælp!!Jeg fik en besked i går, der vist startede med: Kære Manu, jeg har brug for din hjælp… - mere fik jeg ikke læst, da jeg kom til at slette den. Så hvis du har sendt en besked i går, så gør det lige igen – sorry :-)"
Manu Sareens (R) Facebook-profil 30. marts 2011

6.SF og Sort Sol
"Endelig til koncert med Sort Sol igen! Jeg har hørt dem flere gange før, men det har været en meget lang pause. Godt at de er samlet igen...mon der er ny musik på vej? Jeg er vild med Sort Sol :-)"
Karsten Hønge (SF) Facebook-profil 1. april

7.Astrid, Holger og GPS
"Er meget glad for at Holger blev fundet. Og tror måske bare jeg først som sidst begynder at smugle en gps med i min datters flyverdragt inden jeg sender hende ud i verden..."
Astrid Krag (SF) Facebook-profil 28. marts 2011

8. Diamantbryllup i familien
"Har været til diamantbryllup hos mine dejlige bedsteforældre i dag. 60 års ægteskab - det er godt gået! Stort tillykke!"
Kirsten Brosbøl (S) Facebook-profil 25. marts 2011

9. Kamal og Wolfman
"Nyder fredag aften m gyser /wolfman). Er nu stadig mere skræmt over Pia K og hendes fætre og den skade de gør på DK :)"
Kamal Qureshi (SF) på Facebook-profil 1. april 2011

10. Taxichauffører og pressefolder i bukserne
"Man kunne tro det er en aprilsnar, men transportministeren vil have lov til at bestemme hvordan taxichauffører skal klæde sig - gad vide om han så vil forlange blå slips og pressefolder i bukserne?
Benny Engelbrecht (S) på Facebook-profil 1. april 2011

Kommentarer